Contact

Direct contact

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie die u niet op deze website kunt vinden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Hieronder leest u hoe u dat kunt doen.

  • Bel ons

    U kunt ons van maandag t/m donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur bellen. Op vrijdag zijn we tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar.

Schrijf ons

U kunt een brief sturen naar:
Postbus 6267
4000 HG Tiel

Facturen

Facturen kunt u sturen naar facturen@odrivierenland.nl.

Informatie opvragen

Heeft u op deze website niet de informatie kunnen vinden die u zoekt? Bent u op bijvoorbeeld op zoek naar een omgevingsvergunning, melding of andere omgevingsinformatie? Dan kunt u ons bellen, mailen, bezoeken of een brief schrijven. Omschrijf duidelijk welke informatie u zoekt, dan kunnen wij u sneller helpen. De reactie termijn is afhankelijk van de informatie die u opvraagt. Maar u ontvangt binnen 6 tot 8 weken antwoord.

Wilt u informatie over de bodemkwaliteit? Deze informatie vindt in de digitale bodemkwaliteitskaart

Wij mogen geen persoonsgegevens publiceren. U kunt dus geen persoonsgegeven over andere personen bij ons opvragen. Daarnaast is de informatie die u van ons ontvangt geanonimiseerd. Wilt u weten hoe wij met persoonsgegevens omgaan? Deze informatie vindt u in onze privacyverklaring

Complimenten en klachten

Heeft u een compliment, een opmerking of klacht over onze dienstverlening? Vindt u dat iets goed ging of beter kan? Dan horen wij dat graag! Stuur een e-mail naar post@odrivierenland.nl o.v.v. feedback dienstverlening ODR en laat ons weten wat u vindt.

Wilt u een officiële klacht indienen? Lees hier meer over onze klachtenregeling en hoe u de klacht indient.

Zoekt u andere informatie?